بذاری نه بزاری!!!
جمله بندی من هیچ اشکالی نداره...شما بلد نیستی بخونی!!یه بار دیگه بخون....من ادبیاتم عالیه در این زمینه نمیتونی خرده بگیری!!کسی نمیگه عید بزنیم توسرمون منظور استارتر (که الان معلوم نیست کجاست و چرا از تاپیکش دفاع نمیکنه!!)این بوده که یادی ازشون بکنیم و بابت تشکر چند دقیقه به...