پارمهررررررررررررررررررر هرجا رفتم باید باشی و اسم شکلات بیارییییییییی شهاب من الان ضعف میکنم
اره اگه بیام بیشتر با خانواده میام بریم مسافرت با دیدن دایی تهران
اره یا با ماشین من یا بابام معلوم نیست
من بدبخت همه امتحانا تقلبی رو رو شاخشه و گیر نمیفتادم یه بارم که برای راحتی خیال تقلب برده بودم ولی تقلب نکردم اون بارو بود که مراقبه مثل اونه که دوربین دستشه نگاهم کردو اومد بالای سرم ازم گرفت