You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خوب کتک حقته دی [IMG] یاد گرفتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم [IMG]
-
خندش کجا بود;) این پریا راست میگه منم شکلک میخوام از کجا میاریییییییییییییییییییییییییییی :mad:
-
نه ممنون مرسی لطف داری شما همنجا که همه میدونند بسه دیگه
-
الان کیه که ندونه به من بگو ؟;)
-
اااااااااااااااااااااااااااااااااا از دست شماها همش دعوا کنید :biggrin:
-
دیگه کسی نیست که ندونه از دست تو دیگه بگو مشکلی نداره
-
من هر بار میام باید بگم هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس;)
-
سلام مرجان چه خبر سربه سر این شهاب نذار این داداشمه هاااااااااااا:mad:
-
سلام شهاب گل گلاب من اینبار دیدمت
-
یادم نمیاد خوووووووو ولی اون سیبه رو هنوز دارم کجا بود اونجا بگو شاید یادم بیاد کجا حرفیدیم
-
-
هان امشب تک انداختی :eek:
-
یکی خواجه حافظ شیرازی رو خبر نکردی فکر کنم
-
اسم منو یادت نیست اره خداحافظ
-
من برم اذون گفت در حال حاضر بد جور گشنمه برم به تولد برسم فعلا
-
هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس صداشو در نیار
-
نه امروز مسافر بودم روزه نیستم ولی گشنه حسابی من برم خونه عمه که از گشنگی مردم فعلا به قول دوستم مراقب مهربونیات باش فعلا
-
شهاب اینجا بودی صدات در نمیاد من دیگه یابد برم فعلا
-
شیش و سون که نداریم من الان دارم میرم جایی میرم که چندتا ترک اونجا هستن من عاشق ترکام :redface: گشنم شده قاطی کردم
-
شیش و سون نداشتیم که شدی 18 الان دارم میرم جایی که چند تا ترک داریم اونجا من عاشق ترکام :redface: