نتایح جستجو

  1. MoHsEN M.P

    تو عکس منو از کجا پیدا کردی هاااااااااااان منم محسنم از دیار بی ابو گیاه یزد :D

    تو عکس منو از کجا پیدا کردی هاااااااااااان منم محسنم از دیار بی ابو گیاه یزد :D
  2. MoHsEN M.P

    به خدا اینبار نوشته 16 دقیقه پیش :cry: مقاومت میکنم حتما

    به خدا اینبار نوشته 16 دقیقه پیش :cry: مقاومت میکنم حتما
  3. MoHsEN M.P

    چرا خوب یادت نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتت هااااااااااان دی

    چرا خوب یادت نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتت هااااااااااان دی
  4. MoHsEN M.P

    سلام انیس کجایی فاز عوض کردی مظلوم شدی :D

    سلام انیس کجایی فاز عوض کردی مظلوم شدی :D
  5. MoHsEN M.P

    هههههههههههههههه مردم از خنده از دست دکتره باشه ولی طن گرفتی نون گرفتن یادت نره ما رو هم فراموش...

    هههههههههههههههه مردم از خنده از دست دکتره باشه ولی طن گرفتی نون گرفتن یادت نره ما رو هم فراموش نکن فعلا
  6. MoHsEN M.P

    خودتو برامون معرفی نمیکنی بااااااااااااااووووووووووو :biggrin:

    خودتو برامون معرفی نمیکنی بااااااااااااااووووووووووو :biggrin:
  7. MoHsEN M.P

    ااااااااااا پس فکر کردم یه ربع قبلش بودی روزه بهم گفته شدیدا

    ااااااااااا پس فکر کردم یه ربع قبلش بودی روزه بهم گفته شدیدا
  8. MoHsEN M.P

    نمیدونم منم همینو بهشون میگم اخه چرا برای کسی که نون بیار خونه نیست میخواهید استین بالا بزنید...

    نمیدونم منم همینو بهشون میگم اخه چرا برای کسی که نون بیار خونه نیست میخواهید استین بالا بزنید پس تو الان نون بیار خونه هستی دیگه میشه برات تستین بالا زد من برم که قرار دارم دیر نرسم
  9. MoHsEN M.P

    من اومدم تو غیب شدی صدات کردم برگردی اینم که فهمیدی ولی دیر فهمیدی من دیگه دارم میرم

    من اومدم تو غیب شدی صدات کردم برگردی اینم که فهمیدی ولی دیر فهمیدی من دیگه دارم میرم
  10. MoHsEN M.P

    تو هم به این موضوع پی بردی خوبه :D

    تو هم به این موضوع پی بردی خوبه :D
  11. MoHsEN M.P

    چی شددددددددددددددههههههههههه تعجبیدی

    چی شددددددددددددددههههههههههه تعجبیدی
  12. MoHsEN M.P

    من دیروز بعد سالیانی رفتم نون گرفتم من هیچ وقت نون نمیگیرم من هنوز نون بیار خونه نشدم

    من دیروز بعد سالیانی رفتم نون گرفتم من هیچ وقت نون نمیگیرم من هنوز نون بیار خونه نشدم
  13. MoHsEN M.P

    مراقبین سر جلسه امتحان

    اره واقعا اون روز اتیش گرفته بود ولی بعدا که رفتم دایره جناحی اون جوری سر این مراقبو جلوی روئسا کوبوندم به طاق که خیلی حال کردم اون امتحانم رو شدم 16 :D
  14. MoHsEN M.P

    خوب امروز نگرفتی مگه مگه چند روز یه بار نون میگیری

    خوب امروز نگرفتی مگه مگه چند روز یه بار نون میگیری
  15. MoHsEN M.P

    دوباره رفتی نون بگیری حتما :D

    دوباره رفتی نون بگیری حتما :D
  16. MoHsEN M.P

    اهوم واقعا خیلی فاز میده سر به سر معلما بزاری منم عاشق استادی هستم فقط میخوام ارشد بخونم که...

    اهوم واقعا خیلی فاز میده سر به سر معلما بزاری منم عاشق استادی هستم فقط میخوام ارشد بخونم که استاد بشم:)
  17. MoHsEN M.P

    نچ اتفاقا من ادم دوست دوستی هستم پس پس نمیگیرم :confused:خودم هنگ کردم چی گفتم

    نچ اتفاقا من ادم دوست دوستی هستم پس پس نمیگیرم :confused:خودم هنگ کردم چی گفتم
  18. MoHsEN M.P

    اااااااااااااااااااااا چرا این سری زدم تو کار دوستی با معلم :redface:

    اااااااااااااااااااااا چرا این سری زدم تو کار دوستی با معلم :redface:
  19. MoHsEN M.P

    سلام داداش شهاب کجاییییییییی

    سلام داداش شهاب کجاییییییییی
  20. MoHsEN M.P

    این که فاطیما خودمونه چرا کم پیداییییییییییییییییی پس:D

    این که فاطیما خودمونه چرا کم پیداییییییییییییییییی پس:D
بالا