نمیدونم منم همینو بهشون میگم اخه چرا برای کسی که نون بیار خونه نیست میخواهید استین بالا بزنید
پس تو الان نون بیار خونه هستی دیگه میشه برات تستین بالا زد من برم که قرار دارم دیر نرسم
اره واقعا اون روز اتیش گرفته بود ولی بعدا که رفتم دایره جناحی اون جوری سر این مراقبو جلوی روئسا کوبوندم به طاق که خیلی حال کردم اون امتحانم رو شدم 16 :D