نتایح جستجو

  1. بهار00

    خب خودت کیک خواستی باشه خداااااااافظظظظظ

    خب خودت کیک خواستی باشه خداااااااافظظظظظ
  2. بهار00

    :cry: چرااااااااا؟؟؟ من برم...نیم ساعت دیگه شاید بیام

    :cry: چرااااااااا؟؟؟ من برم...نیم ساعت دیگه شاید بیام
  3. بهار00

    خودم فقط یذره خوردم بیاااااااا اینم کیک [IMG]

    خودم فقط یذره خوردم بیاااااااا اینم کیک [IMG]
  4. بهار00

    نه یه خط کش با یه نقاله:biggrin: میگف گفته بودم روش پلان بکشن اینو گذاشتن.

    نه یه خط کش با یه نقاله:biggrin: میگف گفته بودم روش پلان بکشن اینو گذاشتن.
  5. بهار00

    ایشالاااا میگم امروز تولد یکی از همکلاسیا بود...کیک آورده بود...بگو مدل روش چی بود؟؟

    ایشالاااا میگم امروز تولد یکی از همکلاسیا بود...کیک آورده بود...بگو مدل روش چی بود؟؟
  6. بهار00

    سلاااااااام داداش مهدییییییییی...ممنون شما خوبی؟؟

    سلاااااااام داداش مهدییییییییی...ممنون شما خوبی؟؟
  7. بهار00

    اشکال نداره همون یکیم کافیه....بعدا میگیری

    اشکال نداره همون یکیم کافیه....بعدا میگیری
  8. بهار00

    خب بجاش یکی دیگه میخری دیگه

    خب بجاش یکی دیگه میخری دیگه
  9. بهار00

    نه بابا من پولم کجا بود برا تو گفتم که خیلی داری...دوتا دوتا ماشین داری اونم یکیش از نوع دو...

    نه بابا من پولم کجا بود برا تو گفتم که خیلی داری...دوتا دوتا ماشین داری اونم یکیش از نوع دو در:biggrin:
  10. بهار00

    اینو قبول ندارممممم البته درمورد خودم هااا

    اینو قبول ندارممممم البته درمورد خودم هااا
  11. بهار00

    :) 2تومن که چیزی نیس....فدای سرت

    :) 2تومن که چیزی نیس....فدای سرت
  12. بهار00

    :biggrin: چه خوش شانسی

    :biggrin: چه خوش شانسی
  13. بهار00

    :) اینو خیلی قبول دارمممم

    :) اینو خیلی قبول دارمممم
  14. بهار00

    :razz: بچه چیه ها؟؟؟ چه اتفاقایی؟

    :razz: بچه چیه ها؟؟؟ چه اتفاقایی؟
  15. بهار00

    آفلین دندونت خوب شد؟؟؟

    آفلین دندونت خوب شد؟؟؟
  16. بهار00

    ممنوووووووون از حضورتون تو تاپیک:gol::gol::gol::gol::gol: راستی شما خانومی یا آقا؟؟؟؟؟

    ممنوووووووون از حضورتون تو تاپیک:gol::gol::gol::gol::gol: راستی شما خانومی یا آقا؟؟؟؟؟
  17. بهار00

    سلامتی فارسی بنویسسسسسس

    سلامتی فارسی بنویسسسسسس
  18. بهار00

    ممنون همیشه که نمیتونم...ولی هرموقه وقت کنم بهتون سر میزنم...مثل بقیه دوستانی که اینجا هستن

    ممنون همیشه که نمیتونم...ولی هرموقه وقت کنم بهتون سر میزنم...مثل بقیه دوستانی که اینجا هستن
  19. بهار00

    اونموقه نبودم....الان هستم

    اونموقه نبودم....الان هستم
  20. بهار00

    :biggrin: تفکرات منه دیگه!!!

    :biggrin: تفکرات منه دیگه!!!
بالا