You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
خب خودت کیک خواستی
باشه خداااااااافظظظظظ
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry: چرااااااااا؟؟؟
من برم...نیم ساعت دیگه شاید بیام
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خودم فقط یذره خوردم
بیاااااااا اینم کیک
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه یه خط کش با یه نقاله:biggrin:
میگف گفته بودم روش پلان بکشن اینو گذاشتن.
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ایشالاااا
میگم امروز تولد یکی از همکلاسیا بود...کیک آورده بود...بگو مدل روش چی بود؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلاااااااام داداش مهدییییییییی...ممنون شما خوبی؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اشکال نداره همون یکیم کافیه....بعدا میگیری
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب بجاش یکی دیگه میخری دیگه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نه بابا من پولم کجا بود
برا تو گفتم که خیلی داری...دوتا دوتا ماشین داری اونم یکیش از نوع دو در:biggrin:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اینو قبول ندارممممم
البته درمورد خودم هااا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) 2تومن که چیزی نیس....فدای سرت
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: چه خوش شانسی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) اینو خیلی قبول دارمممم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:razz: بچه چیه ها؟؟؟
چه اتفاقایی؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
آفلین
دندونت خوب شد؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ممنوووووووون از حضورتون تو تاپیک:gol::gol::gol::gol::gol:
راستی شما خانومی یا آقا؟؟؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلامتی
فارسی بنویسسسسسس
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ممنون
همیشه که نمیتونم...ولی هرموقه وقت کنم بهتون سر میزنم...مثل بقیه دوستانی که اینجا هستن
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اونموقه نبودم....الان هستم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: تفکرات منه دیگه!!!
- بهار00
- ارسال پروفایل