نتایح جستجو

  1. بهار00

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    چه ظالمانه یادمان میرود که هستی، ما که روزی مان را ازسفره تو می بریم و می خوریم. میدانم گناه هم که میکنیم، باز دلت نمی آید نیمه شب در نماز دعایمان نکنی! یا صاحب الـــزمـــان شــرمنده ایم . . . اَللّهُــمَّ عَجِّــل لِـوَلیِّــکَ الفَــرَج
  2. بهار00

    منون از درخواست دوستی...دوست عزیز:gol::gol::gol:

    منون از درخواست دوستی...دوست عزیز:gol::gol::gol:
  3. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  4. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    سلام ممنون بهترم ایشالا خوب میشین

    سلام ممنون بهترم ایشالا خوب میشین
  7. بهار00

    سلام....صبح شماهم بخیر

    سلام....صبح شماهم بخیر
  8. بهار00

    شبتون بخیر

    شبتون بخیر
  9. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    می‌بینی ﭼﻪ ﺷﺐ ﺳﺎﮐﺘﯽ ﺍﺳﺖ! ﺍﻧﮕﺎﺭ هیچ‌کسی ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺖ. ﯾﺎ ﺷﺎﯾﺪ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎﯼ هیـچ‌کس ﻧﯿﺴﺘﻢ...!
  10. بهار00

    بله همینطوره

    بله همینطوره
  11. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    این روزها حس می کنم بی حس ترین آدم دنیا یم..... بی حسی هم برای خودش عالمی دارد درست مثل بی مزه گی ساده ی آب . . . که از خيلی مزه هایی که می شناسی بهتـــــــر است......
  12. بهار00

    اه چه بد:(

    اه چه بد:(
  13. بهار00

    این چه حرفیه. شما مراحمی

    این چه حرفیه. شما مراحمی
  14. بهار00

    :cry:سلام پس کجا باید میذاشتمش؟؟؟؟

    :cry:سلام پس کجا باید میذاشتمش؟؟؟؟
  15. بهار00

    چه خووووب...ادامه ندادین دیگه؟؟؟

    چه خووووب...ادامه ندادین دیگه؟؟؟
  16. بهار00

    باریکلااااااااا تو چه رشته ای؟؟؟

    باریکلااااااااا تو چه رشته ای؟؟؟
  17. بهار00

    همچین گفتین پیر شدم فک کردم 50_60 سالتونه :smile:هنوز که اولای جوونیتونه

    همچین گفتین پیر شدم فک کردم 50_60 سالتونه :smile:هنوز که اولای جوونیتونه
  18. بهار00

    مگه چند سالتونه؟؟ مریض شدن که به پیری و جوونی نیس....آدم تو هر سنی مریض میشه

    مگه چند سالتونه؟؟ مریض شدن که به پیری و جوونی نیس....آدم تو هر سنی مریض میشه
  19. بهار00

    سلااااااام ممنون شما خوبی؟؟؟ ممنون لطف میکنین:w30:

    سلااااااام ممنون شما خوبی؟؟؟ ممنون لطف میکنین:w30:
  20. بهار00

    کافیست انار دلت ترک بخورد...! دلم میخواد برگردم پیشت....

    ﺧــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺍﯾﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﮐﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺶ می گیرد . . . "ﺑﻪ ﺗﻮ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﻡ". . . ﺧــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺍﯾﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﮐﻪ ﻫﻮﺱ ﭼﻮﻥ ﺯﯾﺒﺎ ﺭﻭﯾﯽ ﺯﺷﺖ ﻃﯿﻨﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﺷﺎﺭﻩ می کند . . . "ﺑﻪ ﺗﻮ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﻡ". . . ﺧــــــــــــــــــــــــــــــــــﺪﺍﯾﺎ ﺩﺭ ﺁﻥ ﻫﻨﮕﺎﻡ...
بالا