چه ظالمانه یادمان میرود که هستی،
ما که روزی مان را ازسفره تو می بریم و می خوریم.
میدانم گناه هم که میکنیم، باز دلت نمی آید نیمه شب در نماز دعایمان نکنی!
یا صاحب الـــزمـــان شــرمنده ایم . . .
اَللّهُــمَّ عَجِّــل لِـوَلیِّــکَ الفَــرَج
این روزها حس می کنم
بی حس ترین آدم دنیا یم.....
بی حسی هم برای خودش عالمی دارد
درست مثل بی مزه گی ساده ی آب . . .
که از خيلی مزه هایی که می شناسی بهتـــــــر است......