You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
داداش محمد، ملو جونم خیلی خیلی تشکر
-
-
باوشه، میسی
فردا میایم احتمالا، ینی پسفردا میرسیم مشهد
برم بخوابم دیگه، شبت خوش
خدافظ [IMG]
-
ینی من لباس گرم بردارم یا برندارم؟ :w20:
خوبم میسی، تو خوبی؟
-
سلام، خوفی؟
میگم آذر مشهد الان هوا چطوره؟ گرمه یا سرده یا خوبه؟
-
-
-
من نمیخوام، دیگه از این چیزا نخوای ازما [IMG]
-
خو بازم به رزا میگم واست پیدا کنه!!!
-
یه عالمه پسر خاله داری! رزا خالته!
-
-
شیر به این قشنگی! چشه مگه؟ این خوبه پس؟ [IMG]
-
خودش مراقب خودش هست!
[IMG] شیرت ترسناکه، اینو نگا کن چه نازه! [IMG]
-
اوهوم، تازه خریدمش
یه کم شیطونه ولی دوسش دارم
[IMG]
-
-
سلام آجی جونم
خوبم میسی، تو خوبی؟
خو تو که اینو خوردی همشو!خو از این پسره یکی میگیرم میخورم حالا :دی
[IMG]
-
سلام عطار...
کجایی نیستی؟
-
شبت خوش عسیسم
خدافظ [IMG]
-
-
مبارزه نکن، بیا بریم بخوابیم
من برم؟ امری نیست؟