سلام خوبی؟
چند روز پیش از چند تا دوستام پرسیدم اون زندگی که گفتی رو
یکیشون گفت من از طبیعت عکس میگیرم، یکیشون گفت میرم چهارباغ از مردم که میرن و میان عکس میگیرم
یکیشون گفت از مریضای بیمارستان!
وبلاگ تنهایی رو ببین، اون عکسه که درخت شکوفه داره، اونم خوبه