You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
هوم؟ خو تو خونه درس بخون، تو کلاس شیطونی کن
-
شبت خوش عزیزم
بوووووس
بای بای
-
دوست جدید پیدا میشه :دی
مهم اینه که خودت شیطون باشی، اصلا نمیخواد درس بخونی، تا میتونی شیطنت کن
-
بله که راست میگم
الان مگه با همکلاسیات شیطونی نمیکنید خوش بگذره؟
-
اا من که هرچی خبر هست میدم همیشه!
عزا نداره، بعدا دلت واسه این روزا تنگ میشه کلی
-
خو همه خبرا رو اس ام اسی میگیری ،واسه اینجا خبری نمیمونه :دی
-
خسیسی دیگه خوبم، تو خوبی؟ هیچ خبر خودت چه خبر؟ مسافرت چطور بود؟
-
-
خوش گذشت؟ برگشتی اصلا یا الان با موبی؟
-
-
نچ، تا حالا صبر کردم شاید ببینم،نشد
-
-
-
اصلا خودت بگرد بابا و مامان پیدا کن، هرکی مامانت شد میشه آجی من
بابا سخت تره، هم باید با تو تفاهم داشته باشه هم مامانت
-
شرایط؟ هیچی نگو دختر مامان گیر نمیاد دیگه این دوره و زمونه
بیا کمک کن همین آوا رو راضی میکنیم
یه بابا هم پیدا کن واسه خودت
-
-
دارم میگردم یکی واست پیدا کنم! تو هم فکر کن اگه شد یه جور دیگه صدام بزنی :دی
-
-
هوم؟ خاله؟! اونوقت مامنت کیه؟ یعنی دختر کدوم آجیامی؟