نتایح جستجو

  1. مرسی انیس جون خوبم...شکر

    مرسی انیس جون خوبم...شکر
  2. سلام لیلااااااااااا خانومت ممنون بابت درخواست...........

    سلام لیلااااااااااا خانومت ممنون بابت درخواست...........
  3. سلام خوشحالم که برگشتی!!!!!!!!!!!!!!! خوبی؟؟؟؟؟؟؟

    سلام خوشحالم که برگشتی!!!!!!!!!!!!!!! خوبی؟؟؟؟؟؟؟
  4. سلام دوست عزیز حالت خوبه؟؟ خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوست عزیز حالت خوبه؟؟ خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  5. این روزا گفتن "دوستت دارم" مثله "like" فیس بوکه !زیاد روش حساب باز نکنید با یه...

    این روزا گفتن "دوستت دارم" مثله "like" فیس بوکه !زیاد روش حساب باز نکنید با یه کلیک "un like" میشه
  6. دل نامه یا نامه دل

    میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیست داغ عشق هیچکی مثل اون که پس میزنتت نیست چه بده تنها شی وقتی هیچکسی همقدمت نیست چقده سخته بدونی اون که میخوایش نمیمونه که دلش یه جای دیگه ست و همه وجودش مال اونه چه بده برای اون که جون میدی غریبه باشی بگی میخوام با...
  7. دل نامه یا نامه دل

    تلخ ترین قسمت زندگی اونجایی که آدم به خودش میگه: چی فک میکردیم چییییییی شد؟!!
  8. شکر خوبیم..نفسی می یادو میره!! فعلا ی گیگ شارژ خریدم... شما چه خبرا؟ خوش گذشته؟؟

    شکر خوبیم..نفسی می یادو میره!! فعلا ی گیگ شارژ خریدم... شما چه خبرا؟ خوش گذشته؟؟
  9. سلام و درووووووود می یاین ما رو نمیبینین!!!!!!!!!!!!!! خوبین؟؟؟

    سلام و درووووووود می یاین ما رو نمیبینین!!!!!!!!!!!!!! خوبین؟؟؟
  10. مشکلات خود در درس سيستم عامل را اينجا مطرح کنيد

    سلام دوستان میخاستم بدونم اون فایلهایی که در سیستم عامل ویندوز به صورت فشرده هستن(zip)تو محیط لینوکس بعضیاشون باز میشن بعضیا نمیشن چجوری میتونم....اونها رو extractکنم ...لینوکسم اوبنتو هست!! ممون میشم اگه کمک کنین.....
  11. من درد میکشم.. تو اما چشمهایت را ببند... سخت است بدانم که می بینی و بیخیالی!!

    من درد میکشم.. تو اما چشمهایت را ببند... سخت است بدانم که می بینی و بیخیالی!!
  12. من ..مهم نیست!! تو..مهم نیست!! مهم..ما بود که از بین رفت!!!!!

    من ..مهم نیست!! تو..مهم نیست!! مهم..ما بود که از بین رفت!!!!!
  13. سخت ترین کار دنیا.. بی محلی کردن به کسیه که.. با تمام وجود میگی :دوسش داری!!..

    سخت ترین کار دنیا.. بی محلی کردن به کسیه که.. با تمام وجود میگی :دوسش داری!!..
  14. گرانی در ایران به روایت کاریکاتور

    بسی جالب بووووووووود..:D
  15. سلام بهار جون ممنون بابت عکس واینکه بیادم بودی.... چند روزی نبودم ببخشید.. حالا خوبی؟

    سلام بهار جون ممنون بابت عکس واینکه بیادم بودی.... چند روزی نبودم ببخشید.. حالا خوبی؟
  16. سلام ممنونم بابت گل زیباتون........:redface:;)

    سلام ممنونم بابت گل زیباتون........:redface:;)
  17. ممنون بابت عکس...... [IMG]

    ممنون بابت عکس...... [IMG]
  18. سلام نه خبری ندارم عروسی کی؟؟؟؟؟؟؟؟....ازمن که خبری نیست..تورو نمیدونم!!!!!!!:D تو چه خبر؟؟؟

    سلام نه خبری ندارم عروسی کی؟؟؟؟؟؟؟؟....ازمن که خبری نیست..تورو نمیدونم!!!!!!!:D تو چه خبر؟؟؟
  19. :razz::cry::mad:

    :razz::cry::mad:
  20. نبوده ؛نیست؛نخواهد بود........ عزیزتراز تو کسی برای من.....!!!

    نبوده ؛نیست؛نخواهد بود........ عزیزتراز تو کسی برای من.....!!!
بالا