نتایح جستجو

  1. مشاعرۀ سنّتی

    دانی که چرا ز میوه ها سیب نکوست نیمش رخ عاشق است و نیمش رخ دوست ان زدی که از او میبینی..زردی رخ عاشق است و سرخی رخ دوست!
  2. علیک سلام.......:razz:

    علیک سلام.......:razz:
  3. [IMG]

    [IMG]
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. [IMG]

    [IMG]
  6. [IMG]

    [IMG]
  7. [IMG]

    [IMG]
  8. چرا در جامعه ما بين پزشكها ومهندسها تبعيض هست

    چقد استارتر دلش پرررررررررر بودددددددد حالا واقعا چرااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی چرا رشته ما نظام مهندسی نداره؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( بین مهندسانم باز تبعیض قایلن چه برسه مهندسا و پزشکا!!!!!!!!!!!
  9. دو قدم مانده به افطار

    اوکی داداش قبول................من هستم!! فقط کاش این تاپیکو توی تالار زنگ تفریح زده بودی .............. ;)
  10. :w05::w06::w46:

    :w05::w06::w46:
  11. اگه بگن امشب عروسی اونه که عاشقشی چی کار میکنی؟!!!!!!

    آخه بنظرم بهترین کار همینه.......کاری جز این از دستم بر نمی یاد.اینجوری حرمتمم حفظ میشه....... شما که ارهههههه...........
  12. اگه بگن امشب عروسی اونه که عاشقشی چی کار میکنی؟!!!!!!

    میرم عروسیش........میرم جلو وخیلی رسمی و محترمانه بهش تبریک میگم.وبراش ارزوی خوشبختی میکنم!
  13. دروغ مردانه...!!!!

    همین مرد بودنشون منو کشته!!!!!!!!!!!!!!!:D
  14. جالبه...منم نرم افزار خوندم....ارشدم امتحان دادین؟

    جالبه...منم نرم افزار خوندم....ارشدم امتحان دادین؟
  15. منم21..... تموم شده حتما درستون؟؟!!.. نرم افزار خوندی یا سخت افزار؟؟

    منم21..... تموم شده حتما درستون؟؟!!.. نرم افزار خوندی یا سخت افزار؟؟
  16. سلام لیلا جان مرسی خوبم تو چطوری؟؟؟ چند سالته؟؟؟

    سلام لیلا جان مرسی خوبم تو چطوری؟؟؟ چند سالته؟؟؟
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. [IMG]

    [IMG]
  19. [IMG]

    [IMG]
بالا