نتایح جستجو

  1. Nilpar

    سلام. چرا؟؟؟

    سلام. چرا؟؟؟
  2. Nilpar

    های. هاوار یو؟

    های. هاوار یو؟
  3. Nilpar

    چرا اسم کاربریت اینه ؟؟!!

    اسم نیلوفر. منتها چون سالی که دنیا اومدم همه می ذاشتن نیلوفر واسه همین خیلی زیاده و دیگه یخده تغییرش دادم!
  4. Nilpar

    khob man khodam az khodam pazirayi mikonam negaran nabash

    khob man khodam az khodam pazirayi mikonam negaran nabash
  5. Nilpar

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    بهتر که قایم شه. برو عوض کن بدار اقدس هم به فارسی قشنگه هم به جاپونی ka ji ri te ka ari
  6. Nilpar

    vay merc azizam kheyli ghashang bud. [IMG]

    vay merc azizam kheyli ghashang bud. [IMG]
  7. Nilpar

    nnnnnnnnnaaaa................tavalode man ke nis. mehmuni begir ama khodet beterekun

    nnnnnnnnnaaaa................tavalode man ke nis. mehmuni begir ama khodet beterekun
  8. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    ای بابا گیر دادیاااااااااا.......بابا اونا که این حرفا رو ندارن....... دور از جونت اونا خرن........بی خیال می شی.....اونا منگلن........اونا مثل بز میمونن.....اصلا مرتیکه غلط کرد شوهر کرد....همه رو در به در کرد
  9. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    خوب پس واسه این که کمکی کرده باشم از الان بهت می گم جمشید. جمشید؟ جمشید جون.....جمشید بلا........هاشی جون
  10. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    بمیرم با مامور برو دم خونش حقتو بگیر
  11. Nilpar

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    :biggrin::biggrin:
  12. Nilpar

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    ها؟؟؟:surprised:
  13. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    باید دوست دخترت معروفت کنه
  14. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    نه بابا از قبل دوستش بوده. د اگه دوست نمی شد که حالا اینقده پول دار نبود پدر صلواتی
  15. Nilpar

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    :surprised:
  16. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    اصلا دختره اوردتش تو این کار
  17. Nilpar

    salam amoo jooooooon. khahesh mishe aziz

    salam amoo jooooooon. khahesh mishe aziz
  18. Nilpar

    vel kon rezhimo vase tavalod beterekun. adam ke tu sal bishtar az 1 bar tavalodesh nis ke

    vel kon rezhimo vase tavalod beterekun. adam ke tu sal bishtar az 1 bar tavalodesh nis ke
  19. Nilpar

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] avalodet mobaak. nooshe joooooon

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] avalodet mobaak. nooshe joooooon
بالا