نتایح جستجو

  1. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    عاشقتم!!! :biggrin:
  2. Nilpar

    فاین تنکیو. وات دو یو دو؟

    فاین تنکیو. وات دو یو دو؟
  3. Nilpar

    بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    من ان گلبرگ مغرورم که پژمردم ز بی ابی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم.............
  4. Nilpar

    تولد داداش زیگورات

    بیندیش بهترین چیست؟ من ان بهترین را برایت ارزو می کنم
  5. Nilpar

    پرخاطره ترین بازی دوران کودکیتان را با کمی توضیحات معرفی بفرمایید.

    لی لی . که یادمه اخر شبا مامانم با کاردک منو از تو کوچه جمع می کرد!!
  6. Nilpar

    تولد داداش زیگورات

    تولدت مبارک عزیزم
  7. Nilpar

    bye bye

    bye bye
  8. Nilpar

    ey namard lop lopakamo nabordi? gozoshti khune bepooose?? yani alan tanhayi dare chikar mikone...

    ey namard lop lopakamo nabordi? gozoshti khune bepooose?? yani alan tanhayi dare chikar mikone. albate man vasash sib ovordam ke mashghool she
  9. Nilpar

    رفتی عاشق شدیو بر گشتی؟؟؟؟؟ لپ لپی ماله منه ها نذاری حراج شه

    رفتی عاشق شدیو بر گشتی؟؟؟؟؟ لپ لپی ماله منه ها نذاری حراج شه
  10. Nilpar

    تابستونتون چطور گذشت؟؟؟؟

    خیلی بد بود. به یللی تعللی گذشت
  11. Nilpar

    are oonja budam, cheghade shoolooghe. lop lopi koli tapic zadam. jat khali bud biay irad begiri...

    are oonja budam, cheghade shoolooghe. lop lopi koli tapic zadam. jat khali bud biay irad begiri. kojaei? shomal?
  12. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    هاها. باشه!!!
  13. Nilpar

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    ایول..........................................................................................................
  14. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    خوب جواب داشت. چرا می زنی؟ بد اخلاق :razz:
  15. Nilpar

    ببببببببببببببببببببببههههههههههههههه سلام. لپ لپک خودم. کوجا بودی دلم برات تنگیده بود؟

    ببببببببببببببببببببببههههههههههههههه سلام. لپ لپک خودم. کوجا بودی دلم برات تنگیده بود؟
  16. Nilpar

    هر کی سوتی داده تعریف کنه!

    نبل پور دیگه چیه؟؟!!؟!؟!؟؟! چرا اسمو به فامیلی تبدیل کردی؟!؟!؟!؟! چرا نکته انحرافی می ذاری؟؟!؟!؟!؟ نیل پر هستم. اولا خوشبختم. دوما متشکرم!
  17. Nilpar

    جاستین............پولدار ترین پسر 17 ساله

    اخه نمی دونی که پدر صلواتی خوشگل و خوشتیپه
  18. Nilpar

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس. بلند نگو حالا همه میرن تقلید میکنن می ذارن اقدس
  19. Nilpar

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    بهترین ماه واسه دختر اردیبهشت. واسه پسر دی....... و جالب اینجاس که پسر دی و دختر اردیبهشت خیلی کم هست. من خودم اخر اردیبهشتم. بعضی خواص خرداد رو هم دارم :دی
بالا