من همه ی عمرم سوتی بوده!! همیشه!!
همین الان که اومدم اینجا خودش کلی سوتیه!!!
جدی می گم از دبستان تا دانشجویی من سوتیهایی در سطح تیم ملی دادم. یه نمونه. اول دبستان وسط زنگ دوم صدام زدن دفتر مدرسه که فردا که می خوان جایزه بدن اولیا رو دعوت کنن . گفتن با والدینت بیا . منم عین گابوره ها!!! رفتم خونه...