نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اره موافقم... قلبونت بشم من
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره جون منم از این دوستا داشتم...ولی بعضیا هم هستن به دلایل دیگه میخونن....درامد بیشتر...موقعیت اجتماعی...چشم به هم چشمی...خلاصه خیلی چیزا هست... همت میکنم بخدا ولی زود آتیشم خاموش میشه:redface:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به سلامت آقا بهنام توکل به خدا شب بخیر بای بای
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من کارو بیشتر دوست دارم...ولی.....
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه کم همت میخواد(یکی نیست به خودم بگه:D)
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شما هم سر فرصت بخونین...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    حتما ستاره جونم..ایشالا به همون چیزی که میخوای میرسی... همه ی بچه های اینجا ایشالا موفق بشن
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :Dاحسنت به این شکیبایی;)
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خواهش میکنم... ولی دفه دیگه تکرار نشه هااااااااااااااااااا:smile:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قربونت برم ایشالا شما هم موفق میشه الان صدای آقا بهنام در میاد:redface:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخییییییییییی چه کنم دیگه....معلم دل رحم گیر آوردین... باوشه..بیا اینم یه 20 تپلو:smile:
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی عزیز دلم کلاس نه...خودم میزنم تو سرمو میخونم:biggrin: بووووووسسسس:D
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    19.5 چون 20 رو ستاره جون گرفت..شما دیر اومدی 30 ثانیه:D
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چشات خوشگل میبینه گل من منم بخدا دیشب من بعد تو اومدم ... نبودی..غصه م شد... یه کم میخونم فعلا... شما که همیشه 20ی عشق من.بوووووووووووووس
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا بهنام خوبین؟ شما هم منظبتید...احسنت:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااام عزیزمممممممم فدات.بد نیستم...شما خوبی؟ لیست حضور غیاب بود...آفرین به تو دخمل منظمم که زود گفتی حااااااااااضررررر:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دختراااا مریم گلی ستاره جونی ستاره دختر خوب پسراااااااا آقا بهنام آقا حسین آقا محسن آقا میلاد آقا جواد آقا شهرام آقا حامد آقا احسان آقا چشمک ................................... کجاییییییییییییین؟
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من تهنای تهنااااااااااام:( بای بای:smile:
بالا