نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه اختیار دارید بفرمایید یه فالوده دبش:redface:
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    این که بستنیه....نه اینم که نه... اینم که نههههههههه:eek: هرچی گشتم فالوده پیدا نکردم تقدیم کنم:redface:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مخلوط بستنی با هرچیزی خوبه;)
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شما فالوده میل کنین من بستنییییییییی به به
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوهوم:redface:اگه مثلا میگفتین پفک بی تفاوت بودم ولی بستنی یه چیز دیگست:redface: بستنی همیشه میچسبه...من روش تعصب دارمااااا:D فالوده هم دوس دارم.ولی اول بستنیییییییییییی
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تا ببینیم چی میشه...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    وااااااااااااااااااااای مرسیییییییییییییییی معلومه که حساب میشه خیلی هم هوس کردم دستتون درد نکنه ایشالا خدا 1 در دنیا و 1000 در آخرت بهتون بده:smile:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااام دست پر اومدین دیگه؟:smile:
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ایشالا همه بچه ها موفق باشن تو این مصاحبه و بیان خبرشو اینجا بگن... منم بله کم و بیش
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ایشون هم کم میان....هر وقت هم میان من نیستم...تا جایی که خبر دارم دارن واسه مصاحبه آماده میشن
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه پست سلام داده اگه یه یار داشتم شاید شروع میکردیم:D ولی الان دست تنهام آتش بسه;)
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوب بخوابی شبت بخیر بای بای
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به جز من فقط یه مریم میمونه دیگه...seabirde اومد و رفت:(
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره اینم حرفیه:D
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم خانومی کوشی؟؟؟؟
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بله..خیلی هم خوبه;) سلام آقا بهنام خیلی خوش اومدییییییین وای تنقلات....جمع رو در نظر بگیرید:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    پسرا رو چیکار داری؟دخترا رو خبر کن..کلی ازت تعریف کردم:biggrin:
  18. malina

    سلااااام آقا بهنام کجاااین پس؟؟؟ مرسی.من خوبم...باشگاه هم ای بد نیست...خلوته خیلی... جای شما هم...

    سلااااام آقا بهنام کجاااین پس؟؟؟ مرسی.من خوبم...باشگاه هم ای بد نیست...خلوته خیلی... جای شما هم خالیه.. خدا رو شکر که حالتون خوبه
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :redface:نه بابا دیگه ضایمون نکنین :redface: آقا حسین شما هم دقیق نشید..اسمشون چشمکه خب
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تنهایی دیگه؟ احسنت به تو پسر عاقل و سر به زیر و دانا و چیز فهم و آقا و با کمالات و غیره و ذلک:D حالا با این چیزایی که گفتی خط ندی به بچه ها...:cool:
بالا