نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااام مهندس چشمک خان خوبین؟
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره والا:D ما چپ میریم راست میایم آخرش میایم همینجا...صاااااااااااف والا بوخدا:D
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه باحال فکر کنین چه ترافیکی شده بود:biggrin:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااااام مریم جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات یه ذره شده بود بوووووووووووس چه خبر گلم؟
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :surprised:خب شما هم برو یه دوری بزن پاشو پاشو اینقد غر نزن:D
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    استغفرلاه خوبی؟خوشی؟چه خطرا؟
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااام به دوستان نامرئی زودی ظهور کنید ببینم:D
  8. malina

    با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    اللّهم صلّ علي محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
  9. malina

    واااای من 4تا پشت سر هم فرستادم....بله مث اینکه اشکال از سایت بوده... مرسی برم پاک کنم:redface:

    واااای من 4تا پشت سر هم فرستادم....بله مث اینکه اشکال از سایت بوده... مرسی برم پاک کنم:redface:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تازه اومدم فقط شما بودید :smile: من برم ببخشید آقا جواد بای بای
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا مدیییییییییییر خوبین؟ خسته نباشین:redface:
  12. malina

    سلام خوب هستین؟ ببخشید مزاحم شدم... چرا تو تاپیک قرائت قران نمیشه پست داد؟:(

    سلام خوب هستین؟ ببخشید مزاحم شدم... چرا تو تاپیک قرائت قران نمیشه پست داد؟:(
  13. malina

    سلام خوب هستین؟ ببخشید مزاحم شدم... چرا تو تاپیک قرائت قران نمیشه پست داد؟:(

    سلام خوب هستین؟ ببخشید مزاحم شدم... چرا تو تاپیک قرائت قران نمیشه پست داد؟:(
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام خوش اومدین...
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااااااااااام یوووووووهووووووووو کسی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :surprised:
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چشمک خان من بروم بلالایم بازم تشریف بیارید این ورا تالار خودتونه موفق باشید چشمک خان شبتون البالویی آقا چشمک بای بای مهندس چشمک:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    و این گونه است که علف سبز میشود:D
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه قشنگه...سختگیری نمیکنم... ولی . . . . . . . اسمتون چیه؟:D
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باشه محسن جان...خوابای آلبالویی ببینی;) شبت بخیر بای بای
بالا