نتایح جستجو

  1. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلام صفحه 246 رو میخونم... از همگی قبول باشه ایشالا
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه صفحه بیشتر نیست...آسونه ولی رو چشمم ایشالا زودتر رفع بشه
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    احسان خان با اجازه برم بلالایم شبتون بخیر بای بای
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    در این شبــهای بـــارانی غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــی بـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ که می ایـــــی به احســــاست قســــــم یــــک شب دلم می میرد از حسرت و من اهسته میگویم : تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمـــیـــایــــی .....
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چه دوست خوبی هستی شما که فکر دوستتون نمیزاره بخوابین ... ایشالا مشکلی اگه دارن حل شه به زودی
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باحال بود:biggrin:
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بابا...بیدارم روزا...:smile: نگران چی؟
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دلیلم اینه که خوابم نمیاد دیگه:Dعاشق شبم.... حالا دلیل شما؟
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام خودتونم که خواب ندارین... من حالا به دلایلی بیدارم شما چی؟
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دل فقــــط دل تـــــو!! دل مــن کـــه دل نیـــست... یـا میشـکنــه یـــا میگیـــره یـــــا تـــنگ مـــیشـــه فقطــ همیـــــن...
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کدام گوشه ی قلبم را به تو بدهم تا دلت را خط نیاندازد که تمام دلم خط خطی ست… !
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باران می بارد و من دلتنگ رها می شوم با درد های ناتمام بر سنگ فرش خیابان باران می پیچد در قطره های بی شمار من دلتنگ تو رها ....
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام عزیزم مرسی خوبم فدات شم ببخشید داری میری ...مراقب اطلسی ها باش... شبت بخیر گلم بووووس بای بای
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کسی هست؟نیست؟:cool:
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا محمد توکل به خدا ایشالا که موفق و سربلند باشید.. ما هم براتون دعا میکنیم.
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :smile:آقا جواد دیشب تو یه پست همه رو صدا زدم...ولی نبودین شما...
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جووووونممممم
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :redface:خودت خوبی خانومی.. شب بخیر
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدا فدا مرسییییییییی شما خودت گلی...یه باغ پر از گل اره بریم دیگه...خطریه:D خوابای پشمکی ببینی گلم شبت بخیر بای بای
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin::biggrin: bo0o0o0o0o0o0o0ossssssssssssssss
بالا