ها مامی دو مین نشستم با نگاه فوش کشم کردن هی میگفتن پاشو قر بده[IMG]:D
فدای مادر خوشملم بشم من
من بد نیستم عخشم
مامی منم از اینااااااااااااااااااااا
[IMG]
1.به نظرت اصن من کم میارم دخی؟چرا؟
2.نفر بعدی صندلی داغ کیه؟یه سوال پیش پیش ازش بپرس؟
3.تو چرا صندلیتو نمیخوای تمدید کنی؟میترسی؟
4.پارمهر خدا وکیلی چقدر سوختی؟
5.با همه ی کسانی که تو صندلی داغت بودن یه داستان خیلی خوشگل بساز
خسته نباشی
1.به نظرت اصن من کم میارم دخی؟چرا؟
2.نفر بعدی صندلی داغ کیه؟یه سوال پیش پیش ازش بپرس؟
3.تو چرا صندلیتو نمیخوای تمدید کنی؟میترسی؟
4.پارمهر خدا وکیلی چقدر سوختی؟
5.با همه ی کسانی که تو صندلی داغت بودن یه داستان خیلی خوشگل بساز
خسته نباشی