بهزادی حرف زدنتم چوله ها[IMG]
خو الان این چه ربطی داش به حرف من چول جون؟؟؟هوم؟؟؟[IMG]
چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول [IMG]
وای پروفت چه نازه[IMG]
عمویی چیکار کنم خو:|
ما از 7 اسفند رفتیم:|
استادا گفتن نیایید 2 نمره کم میکنیم
همه دارن میرن:|
منم چون داداشم تا روز اخر میره مدرسه تو خونم:|ناچارا هفته ی اینده رو میرم:|