You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
برو بابا کچلو
اون دوتا مو دارن
تو تازه رفتی سربازی کچلو:D
بعدم نیگا کن نوشتم ناصر
عینگتو بزن عموجونم
بیریخ میریخ با داییم درست بحرفا:D
-
زشت بیریخت. ..کچل کچل کلاچه....روغن کله پاچه...ناصر رفته به اردو برای پوست گردو...گردو گیرش نیومد...سر کچلش خون اومد:D
-
سلام عموی زشت جورابخور کچلم:D
چطوری عمو؟خوبی کچلو؟
چه خبرا؟
زورت بیاد دارم به نیلو اس میدم:D
-
سانی:D
در پروفم بازه...ولی من نمیترسما...ببینم چه جوری بلدی:D
یوهاهاهاها:D
-
پخخخخخخخخ
یوهاهاهاهاها
ساناز میدونم ترسیدی اعتراف کن:D