نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    خواهش . اگه استاد راهنما ی منو داشتی که تا حالا کشته بودیش . بی ادب 5 بار منو تا شهرستان کشوند...

    خواهش . اگه استاد راهنما ی منو داشتی که تا حالا کشته بودیش . بی ادب 5 بار منو تا شهرستان کشوند الکی . نفهم نفهمه دیگه کاریش نمیتونی بکنی که .حرص نخور درس میشه .حتی یه روز دیگه بهش فکرم نمیکنی . دیگه استاده، سخت گیری های خودشو داره .نگران نباش . تو هم که عکاس شدی مثل من .:D;)
  2. ahoo_fr

    نزنینش گناه داره بیچاره رو .. یه کار دیگه سرش بیارین خوب ..:smile: تمومه پس این طوری که میگی ...

    نزنینش گناه داره بیچاره رو .. یه کار دیگه سرش بیارین خوب ..:smile: تمومه پس این طوری که میگی . همه پایان نامه ها یه بار میره اصلاح . به هر حال مبارک باشه آقا ایشالا پایان نامه دکترا .با کلی اختراعات خوب . [IMG]
  3. ahoo_fr

    چطور مگه تموم نشد ..؟ چرا حالت رو گرفت ..نذار گردن کلفت شه واست ؟:)

    چطور مگه تموم نشد ..؟ چرا حالت رو گرفت ..نذار گردن کلفت شه واست ؟:)
  4. ahoo_fr

    سلام امیدوارم خوب باشید .مرسی از پیام .خیلی زیبا بود .:gol::gol: پایان نامه بالاخره تموم شد آره ؟

    سلام امیدوارم خوب باشید .مرسی از پیام .خیلی زیبا بود .:gol::gol: پایان نامه بالاخره تموم شد آره ؟
  5. ahoo_fr

    یاسین جان تولدت مبارک

    به به ببین چه خبره .. مبارک باشه آقا یاسین . بلاخره تولد شما هم رسید . امیدوارم یکی از بهترین سال های زندگیت باشه . به بهترین آرزوهات دست پیدا کنی . و مهم تر از همه سالم و شاد و سربلند باشی .:gol:
  6. ahoo_fr

    نه مادر زادی این طوری کجه خانمه .:D حالا بیا فوتبالو ببین ..:cool: [IMG]

    نه مادر زادی این طوری کجه خانمه .:D حالا بیا فوتبالو ببین ..:cool: [IMG]
  7. ahoo_fr

    حرف های نگفته

    عزیزم بحث قضاوت کردن کی مقصره نیست .. اگه خوب بخونی متوجه میشی که منظور من اینه که لزومی نداره هر چزی رو برای همه بیان کنن .هر چیزی که نباید تاپیک شه حالا هر کسی یه شخصیتی داره لزومی نداره به همه بگی این این طوری ..یا فلان اتفاق افتاد . اینجا اگه دوس نداری بیای نباید بیای .لزومی نداره به همه...
  8. ahoo_fr

    حرف های نگفته

    الان دقیقا منظورتون از این که یه تاپیک بی معنی توی یه باشگاه مهندسی زدین چیه . شخصیت یه نفر به خودش مربوط میشه . لزومی نداره اونو برای همه رو کنید . خانم وآقای عزیز .دفت کنید چی کار دارید میکنید کجا دارد صحبت میکنید . مشکل دارین بهتره خودتون با هم حل کنید. موفق باشید .
  9. ahoo_fr

    Bye for ever.........خداحافظی *زیبای خفته.* از باشگاه مهندسان ایران.......

    مد جدیده فاتی جون بیا هممون بزنیم ..;) بعد هی التماس هم کنیم نروووووووووووووو .تو رو خدا کجا ..:biggrin:
  10. ahoo_fr

    تو سالی که به دنیا اومدی مربوط به کدوم حیوونه؟؟؟؟؟؟؟

    من چهار سال پشت هم رو زدم همش 2 در اومد .:surprised: استثنا نداره چهار سال پشت هم سال اسب باشه ؟؟؟.:D
  11. ahoo_fr

    اگه بهت بگن فقط یه روز فرصت زندگی کردن داری چیکار میکنی؟

    دیگه واسه هر کاری خیلی دیره . رفتنی باید بره دیگه . میشینم با خدا حرف میزنم ،زندگی میکنم تا فردا شه.
  12. ahoo_fr

    Bye for ever.........خداحافظی *زیبای خفته.* از باشگاه مهندسان ایران.......

    امیدوارم در محیط های علمی دیگر تو را مشاهده کنم عزیزم .فقط دستتو از دستای علم جدا نکن .:D:w30:
  13. ahoo_fr

    باشد که رستگار شوید...

    :gol:
  14. ahoo_fr

    بیشترین کاری که تا حالا تونستی واسه بهترین دوستت بکنی چیه؟؟؟

    بهترین دوستم ...براش مثل یه خواهرام .این براش بهترینه . اونی که بد بود خیلی اروم ترکش کردم .
  15. ahoo_fr

    تولد تولد بدوبیا

    شب همگی خوش .. آقا حمید رضا امیدوارم همیشه موفق و شاد وسلامت باشی .
  16. ahoo_fr

    تولد تولد بدوبیا

    شبت خوش نفس .. have a good dream
  17. ahoo_fr

    تولد تولد بدوبیا

    اره دیدم عکسشو .باشه حتما .مرسی .:smile: مرسی نرگس جون چرا شما .. این صاب مجلس که سر به هواس ..
  18. ahoo_fr

    تولد تولد بدوبیا

    قبول نیس عاغا نه پذیرایی میکنید نه شام..ما بریم یه جا دیگه ؟!!!
بالا