عزیزم بحث قضاوت کردن کی مقصره نیست ..
اگه خوب بخونی متوجه میشی که منظور من اینه که لزومی نداره هر چزی رو برای همه بیان کنن .هر چیزی که نباید تاپیک شه
حالا هر کسی یه شخصیتی داره لزومی نداره به همه بگی این این طوری ..یا فلان اتفاق افتاد .
اینجا اگه دوس نداری بیای نباید بیای .لزومی نداره به همه...