همش خوب بود ..
اخی چه روز هایی بود .
مرسی .
این بازیو کیا یادشونه .
فک کنم بهش میگفتیم نخ بازی ..
با پا هم بازی میکردیم یادتونه ..چه قدر خوب بود .:smile:
اینم پفک نمکی ..
یادتونه میچسبوندیمش به هم مال هر کی بلند تر بود برنده بود .
سر چه چیز هایی به هم مسابقه میذاشتیم خدایی ...اینم شد مسابقه :razz: