سلام .
خوبی شاکر جان .
این روزا اسم کاربری تو مهم ترین حس هست .
شنیدم که اگر امشب که شب نیمه شعبان هستش ، آیه 53 سوره "ص"رو بخونید، رزق روزی حلال رو زیاد می کنه .
بگیر عاغا زود بگیر خسته نشم این طوری ..من رفتم .خوشحال شدم صوبت کردیم .
موفق باشی .
[IMG]
نیمه شعبان به شما هم مبارک باشه امیدوارم عیدی خوبی از امام حاضر زمان بگیرید .:gol::gol: