دقیقا فکرِ من هم همین هست
ولی شخصیت دختره فیلم خیلی بانمکه و خنده دار
کلاشخصیت دلنشینی داره.من که خیلی خندیدم.یه جورایی طنزو عاشقانه ست
اما مای ساسی گیرل....عاشقانه ای هست که یه کم زیرکانه چیده شده(متن داستان)
پ ن:کاملا اتفاقی ایناعاشقانه دراومدن...زیاد اهل ِ دیدن فیلمهای احساسی نیستم ولی خب(:
یه فیلم کره ای هستش
من چیزی پیدانکردم ازش درنت
یه سرچ بزنین
البته یک فیلم دیگه هم هست البت امریکایی
my sasy girl یک عاشقانه ی زیباست
اولی که بهتون گفتم کره ای هست و خیلی بانمکه