سلام دوست عزیز. من قبلا به یکی از بچه ها که شرایطش مثل تو بود توضیح دادم که در معماری حرف اول و اخر با خود فرده نه با استاد .استاد به منزله راهنمایه. اگر میخوای تو اسکیس و راندو موفق باشی یه راه بیشتر نداره اول اینکه تا میتونی خط راست. مورب و دایره وشکل های دیگه را بصورت تکرار بکش.........بعد از...