e 3e3
e 3e3
سلام فقط میخوام بگم.1.2.3.استقلال زلزله محبوبه هرچی دله.جمع کنید این پیروزیا...........از مهندسا بعیده.................................:biggrin:
سلام
سلام
پیشنهاد من اگر ناراحت نشید ویلا ساووا است.کار ماکتشا خیلی از دوستا انجام دادن .کار خوبی میشه.;).راستی تو سایت اطلاعات کاملی دربارش میتونی پیدا کنی