:biggrin: . مرداد ماه که داشتیم تو اتوبان قزوین رشت می فتم و من پشت فرمون بودم یه پیکانی از من سبقت گرفت یرعت من حدود 120 - 130 بود بعد یه دو کیلومتر دیگه دیدم زده کنار جوش آورده اما باز ول کن نبود حدود یه نیم ساعت دیگه دوباره اومد سبقت گرفت باز دو کیلومتر جلوتر دیدم کاپوت را زده بالا جوش آورده...