آره خيلي وقت بود كسي بهش سرنزده بود حتما كلي هم خاك گرفته بوده...دست گلتون درد نكنه كه دوباره احيائش كرديد.
نه عزيز جان اين چه حرفيه...هرسخن جايي و هر نكته مكاني دارد...وقتي جايي براي شوخي و خنده باشه من ازهمتون بدتر ميشم..پس منم بايد پيشاپيش عذرخواهي كنم....؟ نه عزيز هرجور راحتيد...فقط يادتون...