اخه تو مهمونی یوایشکی بشینم همه چیزو بگم که نمیشه :w01:
خوش بحالتون برف دارین ما که فقط سرماشو داریم
ننه جونم کلا اطلسی برا گل دادن نیاز به افتاب داره در غیر اینصورت فقط رشد برگی داره بنظر من از خیر گل تابستونی بگذر چون کلا گل مساوی با افتاب هست حد اقل دو سه ساعت نور مستقیم در روز...