در مورد نغییر نام هم بگم که دلیل اینکه فعلا رسیدگی نمیشه اینه.
این اختیار رو فقط جناب پیرجو هستند که الان ماموریت تشریف دارن و درگیر ترکیدن خط لوله نفت هستند.
بعدم یه مسدئله ای هست اینجا. اونم اینکه نمیشه بعضی از کاربرا بیان و و هر چی میخوان بگن و بعد راحت نام کاربریشون رو عوض کنن. این یه معضلی شده.