بعضی از واحدهای پتروشیمی خط تولید بنزین دارن. البته اینا تو زمان خاتمی راه افتاد وگرنه اینا که هیچ. مثلا همین پتروشیمی برزویه. الان داره اروماتیک تولید میکنه و LPG ولی میتونه خط تولیدشو عوض کنه و بنزین تولید کنه.
حالا بذار برم ببینم چطوری میخوان خط تولیدشو عوض کنن. فعلا دارن از افغانستان بنزین...