اتفاقا براشون خوب مشه. چون دیگه خیلی از مردم نمیتونن براحتی اطلاعات رو کسب کنن و هر کاری بخوان بکنن میکنن. بیشترین ضربه رو از همین اینترنت خوردن اینا که فیلم جنایتهاشون به کل دنیا مخابره شد.
میشه همون جریان قاجار که مردم رو بی سواد و گرسنه نگه دارن.
البته خدا کنه این خبر صحت نداشته باشه.