نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    قلفونت خوبم[IMG] من بيدم تو نبيدي[IMG] نه نومياد:( باشه آشتيييييييييييييييييي

    قلفونت خوبم[IMG] من بيدم تو نبيدي[IMG] نه نومياد:( باشه آشتيييييييييييييييييي
  2. sahar-architect

    الان منیم اس ام اسه جواب وئرماخ دان زهلئم گئدیر یا سنین؟؟؟؟؟؟؟[IMG]

    الان منیم اس ام اسه جواب وئرماخ دان زهلئم گئدیر یا سنین؟؟؟؟؟؟؟[IMG]
  3. sahar-architect

    اثر سالدئرام به همراه خانواده[IMG]

    اثر سالدئرام به همراه خانواده[IMG]
  4. sahar-architect

    بابيلييييييييييييييييييييييييييييييي؟ هاداسان؟

    بابيلييييييييييييييييييييييييييييييي؟ هاداسان؟
  5. sahar-architect

    ممنون فرشته جون

    ممنون فرشته جون
  6. sahar-architect

    سلام مرمرجون!كوجايي؟:surprised::heart: بازلفتي گلدش منو نبلدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:cry: قهلم باهات:(

    سلام مرمرجون!كوجايي؟:surprised::heart: بازلفتي گلدش منو نبلدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:cry: قهلم باهات:(
  7. sahar-architect

    مراجعه شود به مشاهده گفتگو

    مراجعه شود به مشاهده گفتگو
  8. sahar-architect

    بابيلي هارداسان؟

    بابيلي هارداسان؟
  9. sahar-architect

    [IMG]از همون جايي كه اسمش در اومد:biggrin:

    [IMG]از همون جايي كه اسمش در اومد:biggrin:
  10. sahar-architect

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    آلفرد نوبل از جمله افراد معدودی بود که این شانس را داشت تا قبل از مردن، آگهی وفاتش را بخواند! زمانی که برادرش لودویگ فوت شد، روزنامه‌ها اشتباهاً فکر کردند که نوبل معروف (مخترع دینامیت) مرده است. آلفرد وقتی صبح روزنامه ها را می‌خواند با دیدن آگهی صفحه اول، میخکوب شد: "آلفرد نوبل، دلال مرگ و...
  11. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  12. sahar-architect

    آلله شفاوی وئرسین اوشاخ:eek:[IMG]

    آلله شفاوی وئرسین اوشاخ:eek:[IMG]
  13. sahar-architect

    سلام.... ها!!!اینی که گفتین چی هست حالا:confused::confused::biggrin::biggrin: ممنون

    سلام.... ها!!!اینی که گفتین چی هست حالا:confused::confused::biggrin::biggrin: ممنون
  14. sahar-architect

    [IMG] نه ا0 ساعت نشد تو تايك رويت كردم كه تازه شروع كردي[IMG] ولي من الان دارم بيهوش ميشم از...

    [IMG] نه ا0 ساعت نشد تو تايك رويت كردم كه تازه شروع كردي[IMG] ولي من الان دارم بيهوش ميشم از خستگي ميرم ايشالله از فردا شب بخير اركيده جون
  15. sahar-architect

    السلام عليك يا فكركنم واهرزاده اجي رها بايد باشي!:smile: نه دئيم والله!:confused: چندبار تو...

    السلام عليك يا فكركنم واهرزاده اجي رها بايد باشي!:smile: نه دئيم والله!:confused: چندبار تو تابيك نقل قول نمودم جواب ندادي گفتم شايد نوموخواي ديگه:D:biggrin::heart:
  16. sahar-architect

    محبوب ترین غذا شما چیه؟

    جوجه.......
  17. sahar-architect

    آخی کاسیب من الان دِسَم نوشته سوررئالیست سَبکیندَدی بیلجاخسان من نه دیرم ؟؟؟؟...

    آخی کاسیب من الان دِسَم نوشته سوررئالیست سَبکیندَدی بیلجاخسان من نه دیرم ؟؟؟؟ [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  18. sahar-architect

    های رها:heart: :biggrin:آبنبات میخوای؟:biggrin:

    های رها:heart: :biggrin:آبنبات میخوای؟:biggrin:
  19. sahar-architect

    سيلام يا زهره باجي! بلي خوبميباشم تو چي؟چطوري يا نه؟:gol:

    سيلام يا زهره باجي! بلي خوبميباشم تو چي؟چطوري يا نه؟:gol:
  20. sahar-architect

    :surprised::eek::w12:

    :surprised::eek::w12:
بالا