بسم الله!!!!!!!:w20:
تو کی متولد شدنت رو جشن گرفتی من ندیدم:w04::w04::w09:
آآآآآآآآآآآآآآآآه صبا جونی شرمنده دیر دیدم:child::(:cry:
ولی مهم نیته در همه امور:w15:
صبا جوووووووون تبریکات فراوووووووووون:w23: ایشالله دنیات شادشاد و شادی برات دنیادنیاباشه:w30::w33::w32::w40::w14::w42:
ایشالله روزی...