نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    خواهش ميكنم

    خواهش ميكنم
  2. sahar-architect

    با فعاليت چند بار پست بديد و فعاليت كنيد تبديل به عضو و بعد عضو فعال ميشيد از گفتگوي ازاد شروع...

    با فعاليت چند بار پست بديد و فعاليت كنيد تبديل به عضو و بعد عضو فعال ميشيد از گفتگوي ازاد شروع كنيد سريعتر جواب ميگيريد!
  3. sahar-architect

    مهلت بديد ميتونيد جواب هم بگيريد[IMG]

    مهلت بديد ميتونيد جواب هم بگيريد[IMG]
  4. sahar-architect

    چي ميخواي بدوني؟ خب ميري تو تالار رشته ت و تو تاپيكها شركت ميكني يا خودت تاپيك ميزني يا مثل خيلي...

    چي ميخواي بدوني؟ خب ميري تو تالار رشته ت و تو تاپيكها شركت ميكني يا خودت تاپيك ميزني يا مثل خيلي ها ميري تو بخش گفتگوي ازاد و تو تاپيكاي معمولا به درد نخور شركت ميكني:biggrin:
  5. sahar-architect

    ممنون والا اگه سوابق رو بررسي كنيم شما كه كلا فعاليتي ندارين جزاد كردن منم مدتهاست كه فعاليت...

    ممنون والا اگه سوابق رو بررسي كنيم شما كه كلا فعاليتي ندارين جزاد كردن منم مدتهاست كه فعاليت خاصي نميكنم بيشتر ازمباحث دوستان استفاده ميكنم
  6. sahar-architect

    سلام:cool:

    سلام:cool:
  7. sahar-architect

    نگو خودم خبراي خيلي بهتر و داغتري دارم

    نگو خودم خبراي خيلي بهتر و داغتري دارم
  8. sahar-architect

    متاسفم علني شد

    متاسفم علني شد
  9. sahar-architect

    نه زياد نيست ولي كافيه

    نه زياد نيست ولي كافيه
  10. sahar-architect

    تو بخش معرفي كامله ديگه

    تو بخش معرفي كامله ديگه
  11. sahar-architect

    ديگه ديگه حس ششم من كلا زيادي خوبه:biggrin::biggrin:

    ديگه ديگه حس ششم من كلا زيادي خوبه:biggrin::biggrin:
  12. sahar-architect

    سلام:surprised: ممنون ولي گويا شما بهتري :biggrin:

    سلام:surprised: ممنون ولي گويا شما بهتري :biggrin:
  13. sahar-architect

    :D منم همونجوريم:biggrin:

    :D منم همونجوريم:biggrin:
  14. sahar-architect

    سيلامزهره چگونه هايي؟

    سيلامزهره چگونه هايي؟
  15. sahar-architect

    بابچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ؟ هارداسان؟ به خدا قولچاخ نميخوام:cry: من خود خود...

    بابچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ؟ هارداسان؟ به خدا قولچاخ نميخوام:cry: من خود خود داداشيموووووووووو موخوام:(:heart:
  16. sahar-architect

    سلام خواهش ميكنم شعرهاي شمام فوق العاده ن ممنون از لطفتون زندگيتون شيرين:gol:

    سلام خواهش ميكنم شعرهاي شمام فوق العاده ن ممنون از لطفتون زندگيتون شيرين:gol:
  17. sahar-architect

    اي قربون اجييييييييييييييي

    اي قربون اجييييييييييييييي
  18. sahar-architect

    [IMG] اره بكن! چون خنديده:(

    [IMG] اره بكن! چون خنديده:(
  19. sahar-architect

    تولد بهترین خلق روی زمین(نیای خودت پشیمون میشی)

    :w14:سيلام منم به نوبه خودم شادي دروكنم:w17::w14::w14: ممنون بابت تابيك خيلي به جا ست
  20. sahar-architect

    هيچي ديگه! رسما باداداشت به من ميخنديد!!!!!!!!!

    هيچي ديگه! رسما باداداشت به من ميخنديد!!!!!!!!!
بالا