You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
پات بهتره بولو[IMG]
تا تو باشي و سحر آخشام نكني![IMG]
-
-
سلام آقاي اصغري!
كئفين؟[IMG][IMG]
يؤخسان[IMG]؟
-
در این روزهای خالی از معجزه
وجود تو نعمتی است برای زمین
فرشته ای که
در کمترین ارتفاع ممکن پرواز میکند...
-
ديگه ديگه!!!!
من كلا سطوح نطق نمودنم بالاست:surprised::biggrin::biggrin:
-
ديگه ديگه!!!!
من كلا سطوح نطق نمودنم بالاست:surprised::biggrin::biggrin:
-
[IMG][IMG][IMG]عيب نداره خوب ميشيم با هم[IMG][IMG]
-
[IMG][IMG]
كراوات رو خوب اومد[IMG]
-
سلام
شب بخير
دؤهتورسن؟:cool::D:biggrin:
-
داداااااااااااااش صورتت بخندد
واسه دو تا اس ام اس اخرت مردم از خنده:d
-
مگه من گفتم شیطونی؟گفتم شیطولی؟یعنی چطوری!
-
سلام
ممنون شماخوبيد؟
شبتون خوش
-
خوفم قلبونت
تو شيطوليايي اجي؟
-
-
سيلام ممنون
تو شيطولي؟:D
چرا يه سري نقشه دارم اما به وقتش:biggrin:
-
-
[IMG]سلام
خواهش ميكنم
شبت خوش
-
-
خداروشكركه خوبي
جوووووووون!!!!!؟
-
[IMG]سيلام
زهره كم بيدايي؟
انرژي منرژي نداري بياي بريم يكم رو سروكله يكي تو تابيك خراب شيم؟[IMG]