نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    مثل اينكه تو بهتري![IMG][IMG] قلفونت خوبم

    مثل اينكه تو بهتري![IMG][IMG] قلفونت خوبم
  2. sahar-architect

    [IMG]عليك السلوم:biggrin:

    [IMG]عليك السلوم:biggrin:
  3. sahar-architect

    [IMG]نه چه مسخره اي![IMG]اخه خيلي باحال نوشتي! ميخواستي اولشم بنويسي درود و دو صد بدرود![IMG]

    [IMG]نه چه مسخره اي![IMG]اخه خيلي باحال نوشتي! ميخواستي اولشم بنويسي درود و دو صد بدرود![IMG]
  4. sahar-architect

    بولوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!

    بولوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!
  5. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  6. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  7. sahar-architect

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  8. sahar-architect

    راستی خودتون سراینده این شعرهای زیبا اید؟:surprised: اوه اوه!چه لفظ قلم[IMG][IMG]

    راستی خودتون سراینده این شعرهای زیبا اید؟:surprised: اوه اوه!چه لفظ قلم[IMG][IMG]
  9. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG][IMG][IMG]
  10. sahar-architect

    عليك اين سري رفتي دكتر بگو دز قرص قرمزاتو ببره بالا دكتر[IMG]

    عليك اين سري رفتي دكتر بگو دز قرص قرمزاتو ببره بالا دكتر[IMG]
  11. sahar-architect

    سلوم اي جااااااااااااااااااااان خودم برطرف ميكنم دلتنگيتو[IMG][IMG] [IMG]

    سلوم اي جااااااااااااااااااااان خودم برطرف ميكنم دلتنگيتو[IMG][IMG] [IMG]
  12. sahar-architect

    سال‌ها رفتم و آمدم تا تمامِ خانه‌های کلنگیِ کوچه‌تان را هم کوبیدند و ساختند... کاش...

    سال‌ها رفتم و آمدم تا تمامِ خانه‌های کلنگیِ کوچه‌تان را هم کوبیدند و ساختند... کاش می‌دانستم این روزها را چه کنم با ویرانه‌‌های «من»ی که تو کوبیدی و دیگر... . . . نساختی!!
  13. sahar-architect

    سلوم:w21: قلفونت من خوبببببببببببببببببببم تو شيطولي خانوم مهندس؟:w47:

    سلوم:w21: قلفونت من خوبببببببببببببببببببم تو شيطولي خانوم مهندس؟:w47:
  14. sahar-architect

    سلام..... ممنون بابت درخواست

    سلام..... ممنون بابت درخواست
  15. sahar-architect

    [IMG][IMG][IMG][IMG]

    [IMG][IMG][IMG][IMG]
  16. sahar-architect

    ميليييييييييييييييي ديگه زن وزندگي نميذاره بياي هاااااااا[IMG]

    ميليييييييييييييييي ديگه زن وزندگي نميذاره بياي هاااااااا[IMG]
  17. sahar-architect

    مرسی من معذرت میخوام یکم سرم شلوغه جبران میکنم اشتی بچه مشغوله ديگه![IMG] حالا تو هم اشتي...

    مرسی من معذرت میخوام یکم سرم شلوغه جبران میکنم اشتی بچه مشغوله ديگه![IMG] حالا تو هم اشتي كن[IMG]توروخدا اشتيييييييييييييييييييي[IMG]
  18. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  19. sahar-architect

    عليكم السلام[IMG] به شما كه نميرسم ولي خوبم

    عليكم السلام[IMG] به شما كه نميرسم ولي خوبم
  20. sahar-architect

    [IMG][IMG] دامبزشك سن به بورداسان نيه؟[IMG]

    [IMG][IMG] دامبزشك سن به بورداسان نيه؟[IMG]
بالا