یوخ من آغلاماخ بیلمم.. آما اوزومو بیر اولوم حالینا ساللام کی آغلاماخ دان پیس تر اولور..
یوخ من دست بزن یوخوم دو
آد قویما منه ها!!!
برادر جرات نداره پس؟ رو این جمله ات یه بار هم فکر کن تا ببینی که نظرت باز عوض میشه یا نه...
روببی که رفت خونه مامانش... آره من قاطی میکشم نعناع و قوه باهم میچسبه...
دو تا قلیون چاق کن قارداششش
نمیدونم موزی داری میرقصی دیگه.. هر کی موز بخوره لیز میخوره... منم اینجوری شدم بدو:[IMG]
خب دیگه روشها داشت لو میرفت اینا چشمای تیزتری دارند... کمک آوردم آره هر چی داشتم الان رو کردم..
این رو لرد برام فرستاده بود خوشم اومد.. منم نمیتونم ببینم.. ولی فکر کنم بچه ها کمتر بترسن از پروفایلم