نه من عصاب دارم خوبشم دارم.. آخه بعضی وقتها ناشکر میشی... و اینکه حس میکنم فکر میکنی زورت از من بیشتره .. واسه همین..
من زود از کوره در نمیرم.. ولی اگه در برم... اتیشش نشونی هم نمیتونه خاموشم کنه..
خب... نمنه دی-ییم..
بیراز کله شق سن آما چوخ یوخ.. حرف حق دن دیفاع ائلیسن آما الکی ندیدم ناراحت بشی..
حتی این صبر و حوصله ای که داری برام مشخص تره که زیاده... به نطرم هر عقیده ای رو هم راحت قبول میکنی..
آللاه سیزین دا قالانلاریزی حیفظ ائله سین به حق پاشتن ال عبا
من با مامان ارتباط دارم بیشتر تا بابام ها .. ولی هرکدومشون هم اگه نباشن .خونه برام سوته و کوره.. همین که بدونم اونیکی طرف نشستن برام کلی سکون قلبه.. میفهمم چی میگی...
زیادم البته لوست نکردن .. چوخ محکم و قوی بیر قیزا اوخشوسان آخی...
آی دوغوشدان من بیر سوز دی-ییم..
هردن من چوخ قودوخ اولورام .. آما سن باغیشلادا اوز بویوهلوغویان.. به قول اوزون اوغلانیخ دا نجور اولسا
آللاه قارداشی-یین سیزه چوخ گورمه سین.. سننن بویوک دو؟
منیم ایکی قارداشیم وار آخی