سلام بر همه كاربراي گل تالار :gol:
ببخشيد من يه دو هفته نبودم شديدا درگير امتحانا بودم :w28:
همين جا از ارامش و پيرجو عزيز كه توي اين مدت تالار مديريت ميكردن تشكر ميكنم:gol:
حميد جان شما كه ماشالا در نبود من زندگي نامه منو ريختي رو دايره:D ..كي مياي دانشگاه يه صحبتي باهات داشه باشم:w02:
راستي...