ممنون از لطفت مهدي جان شرمنده كرديم بابا اين كارا چيه :redface:
ولي عجب شعري گفتي.... ميگم شما شاعر بودي ما خبر نداشتيم:)
راستي از دوستان خواهش ميكنم براي اين تاپيك پيشنهادي دارن بگن ..مثلا اسمشو بزاريم گپ دوستانه در تالار عكس ...يا هرچي چيز ديگه
كلا اگه پيشنهاد خاصي دارين دربارش بگين ...