يه مطلبم من بايد چند بار تكرار كنم....براي اعمال نظرات خود تاپيك نزنيد ، در دفتر تالار عكس مطرح كنيد
اگه دقت كرده بودين اون تاپيك تا وقتي كه توش بحث سياسي ايجاد نشده بود حذف نشده بود از نظرم قوانين هم بودنش اشكالي نداشت ولي وقتي شروع كردين به بحث سياسي حذف شد ...تالار عكس جاي بحث سياسي نيست براي...