خواهش ميكنم اينو براي اين مهم كردم يكم جو تالار عوض بشه ...بچه ها يكم اينجا اسپم كنن ...خستگيشون در در بره..خلاصه يه نفسي بگيرن براي قفل شدن تاپيكاشون اماده بشن:D
البته با عرض پوزش زياد مهم نميمونه ...هركاري ميخواي بكني زودتر انجام بده همين روزا هست كه از عرش به فرش بكشمش:D
بين محمديان جان ديگه...