خانواده
یعنی یه سری آدم که قلباشون به هم پیوند خورده...:heart:
گریه هاشون با همه...
خنده هاشون باهمه...
ناراحتی یکیشون باعث میشه قلب بقیه شون تندتر بزنه...
یعنی من هستم چون شما هستین...
یعنی یکی برای همه...همه برای یکی...
وووووووووووووووووی...بابا اجی من قلبم با باتری کار میکنه ها نذا اینا رو...خدا حفظش کنه...ایشاالله که عکسه تو رو کنارش ببینم...بهم امضا بدیا...سفارش منم بکن پیش استاد شجریان...
خب الحمدالله...