رفتم دخیل ببندم داداشم سر به راه شه:D...چرااااااااااااااااا؟؟؟!!خوب بود که...خلوت....عالی بود...جات خالی...
بلی بلی...سر موقع مچتو میگیرم!!!میدونم کی بیخیال درس خوندن میشی اون موقه میام سراغت:D
محتاجم به دعا...
به به کمانچه میزنی؟؟!!سنتی کاری؟؟!!بابا ایول...نیگم خواهر خودمی...ایول...من عاشق سازای سنتی ام...
ببین چایی و عسل و لیمو رو قاطی کن بخور سرفه هات بند میاد..سینه تو میپزه زود خوب میشی
خیلی موافقم...خیلی...هر روز بیشتر دارم به این میرسم که چه قد دید محدودی دارم...چقد آدما رو با نگاه بد روندم...حتی تو دلم...وای...هیچکس از دل و زندگی مردم خبر نداره...خدا ببخشدم واسه همه چیزایی که اشتباهی حتی دلم گفتم...:(