پشت سر هر معشوقی، خدا ایستاده است و هر گامی که تو در عشق برمی داری، خدا هم گامی در غیرت برمی دارد. تو عاشق تر می شوی و خدا غیورتر.
عالی بود...ممنون...ممنون...
آفرین...پس من با یه تیر دوتا هدف زدم...الان هم یه داداش بزرگ دارم هم یه داداش کوچیک!!!!!
روزتون آب نبات چوبی!!!!:D
نیگا از اینا...به داداش کوچیکمم بده(اسمش چیه؟؟!!)
[IMG]
چه فاصله سنیتون کمه...چه باحال...سالمین جفتتون؟؟!!!دندون مندوناتون نشکسته؟؟!!:surprised:
آخه این دو تا داداش من 3 سال فاصله سنی دارن کتک کاری که میکردن من از ترس رنگم میپرید:cry: