"بسم رب الشهدا و صدیقین"
27 خرداد 91 روز مقدسی بود برای من!!
روزی که گمنامی شما دانشگاه مارا نامدار کرد....!!ا
از این به بعد من پز دانشگاهمان را میدهم!
بله دانشگاه ما به وسعت گمنامی 2 شهید، وسعت گرفته و
به نام گمنامی دو شهید، شهرت...
خانه ی جدید مبارک برادرهای گمنام من!
"گمنامی" اگر بهای...