چه زیباست که پاهایت به زمین گرفتارت نکرده اند...اگر به زمین پابند نیستی،درعوض با بالهای عشق ،بر مرکب سجاده ی آسمانیت ،عارفانه به عرش پابندی!!
تو جانبازی چون جانت را باخته ای...نه نباخته ای...نیمی از جانت را با خدا معامله کرده ای!!وعجب سودی کردی...پای زمینی دادی و بال آسمانی گرفتی...
پس...