سلام حالت خوبه؟
شرمنده كه دير جواب دادم آخه از تو سايت دانشگاه مي آم سرعتش كمه :confused:
راستي يه سوال مگه تو , ارشد امتحان دادي كه مي گي قبلا پارسه شركت كردي:surprised:
I remembered black skies, the lightning all around me
I remembered each flash as time began to blur
Like a startling sign that fate had finally found me
And your voice was all I heard that I get what I deserve
[IMG]
که این طور, ولی من بدون موزیک خارجی نمی تونم روزمو به شب برسونم ,دپرس می شم
البته پیشنهاد می دم که حتما آلبوم های EVANESCENCE و بگیری و گوش بدی, خیلی خیلی عالیه
فکر کنم خوشت بیاد
سلام حالت خوبه؟ اوضاع چطوره؟
یه سوال برام پیش اومده گفتم ازت بپرسم ...
تازه گیا تایکا و پستایی که می زنی رنگ و بوی خدایی گرفته , یکم واسم عجیبه :دی
مثلا این :اصل کاری بهت توجه داشته باشه....!